Prin Legea nr. 39/16.01.2002 s-a aprobat O.G. nr. 13/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor comunitate pentru cadastru si agricultura, in baza careia in cadrul UAT se vor desfasura diverse activitati din domeniul cadastrului si fond – funciar, conform art. 2 din Ordonanta.

Asistenta tehnica pentru implementarea serviciului comnitar de cadastru poate fi necesara in urma angajarii in cadrul Primariilor de persoane aflate la inceput de activitate, fara experienta practica, iar autoritatea locala are nevoie de o consolidare a compartimentul de cadastru-fond funciar intr-un timp scurt si cu eficienta maxima.
Prin acest serviciu personalul propriu este instruit, asistat si testat astfel incat la finalul perioadei sa poata raspunde in mod corect tuturor solicitarilor specifice activitatii.

Activitatea de asistenta tehnica se poate desfasura si prin punerea la dispozitia administratiei locale de logistica (echipamente pentru masuratori – statie totala, sistem GPS, autoturisme, calculatoare) si/sau de personal specializat, pe baza unui abonament lunar.

In functie de solicitarile administratiei locale anumite atributii din cele specificate la art. 2 din OG 13/2001 pot fi preluate de catre societatea noastra, in baza unui contract.

Avantajele pentru administratiile locale vor fi concretizate prin instruirea personalului propriu la cele mai inalte standarde de performanta si eficienta, astfel incat investitia in formare profesionala sa fie amortizata in cel mai scurt timp prin lucrari de calitate si raspunsuri prompte la cererile cetatenilor sau a altor institutii.
In scopul elaborarii unei oferte personalizate este necesar sa contactati societatea noastra.